Ruangan yang wajib diisi
MAKLUMAT PENTING II : PELAKSANAAN USAHA WAJAR PELANGGAN :1. PENYAKIT SEDIA ADA : Insuran Perjalanan ini Tidak melindungi penyakit sedia ada.
2. PENGAKTIFAN POLISI : Polisi diaktifkan 48 jam pada hari bekerja (tidak termasuk Sabtu/Ahad & Cuti Umum) setelah pembayaran dibuat.
3. PENYEMAKAN EMEL : Sila semak emel bertajuk 'Tripcare 360' atau Travel Guard' (inbox/spam mail).
4. CHARTERED FLIGHT : Perlindungan ini tidak melindungi kerugian Flight Delay bagi Chartered Flights.
5. TRIP BAITULMAQDIS : Perlindungan ini tidak melindungi Trip BAITULMAQDIS.
6. PROSES REFUND : Setiap refund serta pembatalan pembayaran akan dikenakan caj sebanyak RM1.50 (fi admin)
7. TUNTUTAN : Bagi sebarang tuntutan sebelum berlepas, polisi mestilah aktif sekurang-kurangnya 24 jam sebelum kejadian (kemasukan hospital/positif Covid19/bencana alam/kemalangan & insiden-insiden yang dinyatakan dalam polisi).
8. PERTUKARAN TARIKH : Sebarang pertukaran tarikh dan maklumat, wajib dimaklumkan 5 hari sebelum tarikh asal penerbangan dan diemelkan kepada feedback.tijarah@gmail.com.
SEKIRANYA ANDA GAGAL BERBUAT DEMIKIAN, POLISI AKAN TERBATAL SECARA AUTOMATIK & TIADA SEBARANG TUNTUTAN KERUGIAN BOLEH DIBUAT.
MAKLUMAT PENTING III : NOTIS PRIVASI AKTA PERLINDUNGAN PERIBADI 2010 :Memastikan data peribadi anda disimpan dengan selamat adalah keutamaan kami
PENGESAHAN MAKLUMAT :> Saya mengesahkan bahawa semua maklumat yang telah saya masukkan di atas adalah benar dan saya akan bertanggungjawab sepenuhnya sekiranya ada maklumat yang tidak benar. Saya bersetuju untuk membuat pembayaran 3 hari sebelum tarikh penerbangan.
Buat Pembayaran